Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



söndag 16 maj 2010

Shorts


Jag vet att jag är tråkig men har bestämt mig för att göra färdigt det som ligger och vill givetvis visa upp det jag får klart.....
En bra ursäkt för ytterligare ett applagg :-)
Ett par shorts i tightsmodell från den senaste Ottobre, stl 86. Jag skulle nog tagit en storlek större för det här blev nästan som cykelbyxor. Men Marius gillade dem och det är väl huvudsaken. Jag hoppade över resåren i midjan och satte dit en mjuk mudd istället.

2 kommentarer:

  1. Det är ju modernt med cykelbyxor igen har jag hört =). Så det kanske inte gör något om det blev lite tighta. Ser sköna ut!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, kanske jag ska sy ett par till min man också ;-)

    SvaraRadera