Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



lördag 15 maj 2010

Mera apor




Kanske inte så spännande egentligen men känner att jag vill visa dessa eftersom jag är grymt nöjd.
T-shirten är till Marius, mönster från Stoff & Stil i stl 86.
Tyget talar för sig själv vid det här laget men om någon missat det så är det Stoff & Stils apor och mudd från MG-Tyger.
Men jag måste öva mer på kantbandning, fattar inte att det ska vara så svårt att få det snyggt. Jag blir rikitgt provocerad när det inte blir perfekt!! Jag har en t-shirt till Tristan också i stl 6 år och en body i stl 62 men båda dessa måste jag göra om. Bodyn blir nog inget gjort med men Tristans t-shirt får jag klippa bort kanten och sätta mudd istället.
Mössorna blev lite små, svårt att avgöra vilken storlek.
De har omkrets 38, 40 och 42 cm.
De två största passar Marius som är 1 1/2 år.

3 kommentarer:

  1. Jättefina! Tycker kantbandet ser jättefint ut!!

    SvaraRadera
  2. Hej och kul att du hittade till min blogg! Så härligt med alla apor och mössorna och t-shirten ser jättefina ut!

    SvaraRadera
  3. ser super ut:) aptyget ä så härligt...min lille plutt springer runt här i sin aptröja nu faktiskt:) tack för krya pået;)

    SvaraRadera