Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



söndag 16 maj 2010

Nyttosömnad


Känner mig riktigt redig när jag gör något för att det behövs och inte endast för att det är kul. Tristan har helt plötsligt blivit så lång och armarna har växt. Nästan varenda långärmad tröja han har flaggar på halvstång (vilket jag tycker är kanon för då måste jag köpa lite tyger och sy långärmade tröjor åt honom :-))
Köpte några tröjor till honom för inte så länge sedan och hade inte alls lust att göra mig av med dem så fort. Tyckte själv jag var smart när jag kom på att förlänga ärmen med en mudd. tristan valde givetvis svart och jag tyckte det blev jättebra! Konstigt att designern som designat tröjan från början inte kom på det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar