Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



lördag 29 maj 2010

Matchande fordonsshorts




Fick med nöd och näppe ut ett par shorts till Tristan i det sissta fordonstyget.
Eget mönster i stl 116.
Har haft min första olycka när jag sydde idag, vet inte hur jag lyckades men jag sydde mig med dubbelnålen i tummen :-( aaj vad ont det gjorde!

Nu ska jag sätta mig framför tv'n och mysa med resten av familjen utan ufon som ska sprättas. Ska vräka i mig lite lördagsgodis istället och heja på Norge.

4 kommentarer:

  1. Härliga shorts i härligt tyg! Har precis klippt ut i det tyget också;)
    Hoppas du inte fått en bestående skada i fingret?? Gotta dig ordentligt nu;)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad du ligger i! Härliga byxor till linnet!

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för besöket på min blogg! Vad mycket fint du gör! Helt i min smak... ser att vi tänkt lika med en hel del, t ex aptyget med orange muddar! :) Gillar dina härliga färgkombinationer med tyg och mudd/kantband! Och de små vändsydda klänningarna är superfina!
    /Jennie, Den lilla gröna

    SvaraRadera