Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



fredag 27 augusti 2010

Sy och blogg torka men sålda klänningar!!

Hej allihopa! Här har det varit stiltje i det sissta. Jag har börjat jobba igen efter att varit hemma i fyra månader så det tar ju ett tag innnan man får struktur på vardagen. Tristan har dessutom börjat förskolan så det är en omställning. Men jag har något kul att berätta!! Innan semestern var slut åkte vi för att hälsa på min syster i norge, som nämt tidigare skulle hon hänga mina klänningar i sin butik. När vi kom dit berättade hon att hon talat med sin grannbutik, eftersom hon tyckte klänningarna passade bättre där. Tjejen som drev butiken var på semester och skulle höra av sig när hon kom hem. I går ringde min syster och berättade att hon hade sålt alla kläderna jag sytt i det sissta till butiken och alla de haklapparna som jag gjorde i påskas. Hon var också ivrig för att få se min höst/vinter kollektion!!
Nu känner jag inspirationen flödar, synd bara att jag har så lite tid. Men jag har sagt att det blir endast enstaka plagg och det tyckte hon var kanon. Hoppas snart kunna visa upp något som ska vidare till Norge.
Trevlig helg på er!

7 kommentarer:

  1. Va kul att det gick så bra med alla dina fina alster :o)
    Ha nu en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Men oj så ROLIGT!!! Skitkul faktiskt!! =o)

    Grattis! Å lite avis blir jag ju också, men bara på ett bra sätt. Kanske håller min sytorka på att gå över nu också.. Hoppas det! Måste i vilket fall sy i helgen..

    SvaraRadera
  3. Grattis! Visst är det kul när nån köper det man har gjort! Och desto roligare när det finns att köpa i en riktig butik. Va kul för dig!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till dig!!!!!!!!!!, ska nog rita lite åt dig, jag har inte hunnit nnan jag åkte och inte heller efter jag har kommit, men jag är långsam men säkert, vi hörs, snart! jag tycker att du kommer att sälja mycket mer, lycka till och kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt för dig. Grattis!

    SvaraRadera
  6. Grattis! Superkul! Ska bli kul att se din nya kollektion =).

    SvaraRadera