Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



lördag 12 februari 2011

Sommarbyxor

Här kommer ett snabbt inlägg om ett par sommarbyxor.





De blev egentligen lite mer unisex än vad jag tänkt mig, men det är nog tygvalet
som gör det. Jag tycker ändå att de är fina i sin enkelhet.
Först hade jag tänkte dem till klänningen i förra inlägget men det blir lite väl randigt.
Det är ju en smaksak förståss, men jag gillar att man kan ha dem både till små pojkar och små flickor.
Jag satte mjuk mudd i midjan istället för resår, skönt för de små magarna. Storleken är 80 och mönstret eget. Samma som dessa.
Tyg från Göksäter, Kanband från Bibbis och mudd från MG tyger.

4 kommentarer:

  1. Fina å ser verkligen sköna ut. Längtar tills det blir väder för dem!

    SvaraRadera
  2. Så söta! Du får komma hit med dina små söta killar, vilken kalas ska vi göra!

    SvaraRadera
  3. Åh vad dessa fick mig att längta efter sommaren. Jättefina och härligt tyg!

    SvaraRadera