Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



tisdag 14 juni 2011

T-shirt med apor och monstertrucks

Äntligen har dessa tröjor blivit färdiga! Som Tristan väntat!!
Efter många turer med kantband så fick jag till halsen på aptröjan.
Monstertröjan hade jag inte tålamod med så där blev det mudd istället.




Aptyg från Kameleont design och Monstertrucks från Znok.

Kan inte låta bli att lägga med en bild från morgonens skolavslutning.

Nu ska vi till stranden och grilla med klassen och fira att det är sommarlov.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina tröjor!!! Och vilka vackra barn du har!! Riktiga sommarpojkar!!

    SvaraRadera
  2. Snygga tröjor, tycker du lyckades bra med kantningen på båda!

    Så härligt med sommarlov för dina två tuffa killar!

    SvaraRadera
  3. Två finfina t-tröjor, jättesnyggt!

    SvaraRadera
  4. älskar aptyget! Och snygga tröjor förresten :D

    SvaraRadera