Välkomen till min blogg! Här delar jag med mig av det som skapas i min syhörna.
Inspirationen får jag från mina två pojkar, Tristan & Marius.



onsdag 23 mars 2011

Mössor och vimplar

Nu var det länge sedan igen. jag har försökt att få sytt lite samtidigt som jag ägnat min lediga tid åt familjen och då blir bloggen som kommer ikläm. Lagom är bäst.
Lite korta inlägg då och då ska jag allt försöka få till!

Här kommer två mössor som jag gjort på beställning.


Mössorna är redan hos sina nya ägare i Colombia och kommer följa med systrarna hem till Sverige om ungefär en månad :) Det är Tristans bästa kompis mamma som gett bort dem i present.
Sedan kommer här lite bilder på vimplar.





Dessa kommer att finns att köpa hos 3exter från och med fredag då webshoppen slår upp portarna.

3 kommentarer:

  1. Så härliga vimplar! De fina, milda färgerna föll mig verkligen i smaken!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om vimplar! Vilka fina färgkombos. :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka söta vimplar! Kanske ska försöka mig på att sy några.. =)

    SvaraRadera